Direktor kompanije "Fijat automobili Srbija" Antonio Ćezare Ferara izjavio je da je FAS spreman da iduće godine poveća proizvodnju u Kragujevcu, ako dođe do očekivanog povećanja potražnje na evropskom tržištu. Kao što su i drugi proizvođači - poput Opela, Forda, Folksvagena, Sitroena, izneli da očekuju da će evropsko tržište dogodine imati blagi porast od 1,5 do 2,5 odsto, i mi smo spremni da povećamo naše planove, rekao je Ferara. Ferara je istakao da je 2013. godina za FAS bila veoma dobra, da je plan ostvaren i da je FAS postao najveći izvoznik iz Srbije. Za 10 meseci ove godne FAS je izvezao vozila (fijat 500L) ukupne vrednosti od 1,28 milijardi evra što je kompaniju svrstalo na prvo mesto najvećih srpskih izvoznika, rekao je Ferara.
Kompanija "Fijat automobili Srbija" je spremna da iduće godine poveća proizvodnju u Kragujevcu, ako dođe do očekivanog povećanja potražnje na evropskom tržištu, najavio direktor kompanije Antonio Ćezare Ferara. Godina na izmaku je za FAS bila veoma dobra, ocenjuje Ferara.
Direktor kompanije "Fijat automobili Srbija" Antonio Ćezare Ferara izjavio je da je FAS spreman da iduće godine poveća proizvodnju u Kragujevcu, ako dođe do očekivanog povećanja potražnje na evropskom tržištu.
"Kao što su i drugi proizvođači - poput Opela, Forda, Folksvagena, Sitroena, izneli da očekuju da će evropsko tržište dogodine imati blagi porast od 1,5 do 2,5 odsto, i mi smo spremni da povećamo naše planove", rekao je Ferara agenciji Beta.
Ferara je istakao da je 2013. godina za FAS bila veoma dobra, da je plan ostvaren i da je FAS postao najveći izvoznik iz Srbije.
"Za 10 meseci ove godne FAS je izvezao vozila (fijat 500L) ukupne vrednosti od 1,28 milijardi evra što je kompaniju svrstalo na prvo mesto najvećih srpskih izvoznika", rekao je Ferara.
Na pitanje da li Fijat planira u Srbiji proizvodnju još nekog modela, Ferara je rekao da "Fijat ima svoj strateški desetogodišnji plan koji ne može da podeli sa medijima".
"Napisi u medijima nisu nešto što je Fijat pustio u javnost, već je to objavila treća strana", rekao je direktor FAS-a, zajedničke kompanije Fijata i Vlade Srbije.
Ferara je još rekao da FAS ne nemareva da obnavlja proizvodnju automobila "punto klasik", jer motor "evro 4" od aprila 2014. neće biti prihvatljiv.